USTAZ EBIT LEW MENANGIS, DIBAWA KE BUKIT AMAN DAN DIHALANG HULUR BANTUAN LAGI !

Video Viral
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

49 thoughts on “USTAZ EBIT LEW MENANGIS, DIBAWA KE BUKIT AMAN DAN DIHALANG HULUR BANTUAN LAGI !

  1. Kita pandanglah dari sudut positif, ustaz ni post kat media sosial bkn sbb ustaz ni menunjuk, ustaz ni nak tunjukkan kita bahawa ramai orang yg susah di luar sana, ramai lagi orang yg susah daripada kita allahu… Teringat ustaz saya pesan “bila allah dah sayangkan kita allah akn beri bnyak ujian dgn kita” sabarlah yaa ustaz…ini semua hanya ujian, allah tahu niat baik ustaz
    Assalamualaikum..salam ramadan..allah selalu bersama kita

    1. Assalamualaikum saye ni org asing duduk kat malaysia saya amat2 sdih lah tngok blw de je org nak ulkan sdekah deje org kte moge ustd ebit Lew slu dpat lidngan alllah amin

    2. Tunjuk contoh ini bagus, supaya kita pun nak buat macam ini, berlumba2 membuat kebajikan dibolehkan dan digalakkan.

    3. Kebanyakan nitizen ni jelous sebab ustaz sorang ni je boleh keluar rumah time waktu pkp. Apa masalah diaorangni nama je islam tapi xsuport kebaikan islam lansung. Beri apa2 sumbangan pun tidak. Ustaz tu turun padang untuk hulurkan bantuan, yang penyagak cam depa ni turun padang buat apa? Enjoy sana sini sampai kes corona naik balik, pastu sentuh part agama dan pekerjaan supaya dapat keluar dari rumah. Pasal manusia dan action segelintir penyangak ini jugalah habis pkp masih diteruskan. Manusia macam ni baik kena coronola baru aman dunia ni.

    1. Kami sokong 100 % keatas amal jariah yang Ustaz Ebit Lew lakukan jika ada hamba Allah yang mahu mengikut cara Ustaz Ebit Lew membuat amal dipersilakan,Allah saja yang maha mengetahui niat baik yang kita lakukan,Amin,Amin,Amin yarabalamin.Hj Muhamad Nor Ahmat,JB

    2. Saya dari muar berisokongan penuh kpd ustah teruskan kerja amal jiriah kerana allah, allah melihatapa hamba kerja dan malaikat akan berdoa orang buat kebajikan, biar lah oeg kata hanya allah saja yg tahu hati kita, amin

  2. Semoga dipermudahkan segala urusan Ustaz Ebit Lew utk menolong hamba Allah yg di dalam kesusahan

  3. YA Allah , Ustaz memang tabah dlam melalui ujian Allah . Semoga ustaz sekeluarga diberi kesihatan yg baik dan rezeki yg melimpah ruah .

  4. semoga ustaz ebit lew d permudahkn segala urusan untuk membantu org yg memerlukn keperluan..terus kn usaha ustaz ebit lew

  5. UEL..Allah sayang dngn UEL..kami sentiasa Do’a kan yg terbaik buat UEL..

    Siapa sayang UEL like sikit

  6. Saya syg orang seperti dia . Semoga Allah lindungi hamba Allah yg sebaik ini .. # contohi dia wahai umat Islam ..

  7. Kita mesti sokong ustaz ebit lew, apa Salah ustaz ebit lew?,
    Siapa sokong ustaz ebit lew Sila like👇.

    1. Sy sokong ustaz teruskan bantuan ustaz kami dibelakang sokong ustaz hanye allah yg thu …….😭😭😭😭😭

  8. Secara jujurnya… Saya bukanlah seorg islam… Tetapi setiap kali mendengar ustaz ebit lew ceramah hati saya rasa tenang.. Buat semua umat islam.. Cukuplah kita mencari org lain ok.

  9. Saya dari INDONESIA.. dinegara saya banyak sekali yang suka sama ustadz Ebit…
    Saya berdoa semoga ustadz Ebit selalu dalam lindungan dan kemudahan dari Allah..

    Semangat ustadz…”tidak ada kebaikan kecuali dibalas dengan kebaikan”
    Salam from🇲🇨

  10. 🥺😭😢 Kami semua Sayang Ustaz Ebit Lew❤️. Allah pun sayang ustaz❤️ Arwah Abam pun sayang Ustaz . Satu Malaysia 🇲🇾 sayang Ustaz Ebit Lew

    1. Memang kami sayang Ustaz EL…zaman dahulu kala zaman Nabi2 pun ditentang oleh kaum musyrik…zaman sekarang lain pulak caranya. Semoga Allah SWT melindungi Ustaz EL, Allah SWT sayangkannya, Jannah tempatnya. Amiin ya Rabbal Alamin.

    2. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  11. Sedih sy dengar… Ustaz kalau saya dimurahkan rezeki, insyaallah sy akan ikut jejak ustaz.. sy akn tlg mane yg susah…. Amminn ya Allah

  12. Salam Mr Lew, never never stop and never never feel guilty in helping the poor and homeless…. may Allah bless u and put u among the holiest people in heaven…. Amin Ya RAB…

Leave a Reply to HighFive5 Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *