TARIKH PEMBAYARAN BKC AKAN DIMAKLUMKAN DARI SEMASA KE SEMASA BULAN OGOS BANTUAN KHAS COVID

Buat Duit Online
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

44 thoughts on “TARIKH PEMBAYARAN BKC AKAN DIMAKLUMKAN DARI SEMASA KE SEMASA BULAN OGOS BANTUAN KHAS COVID

    1. Betul tu…kecewa dn sedih dh nk bagi harapan dn mengharap pun sebb PM sekrg cuma pandai ckp sja..tapi tk pandai nk tunai kan tk ambil kisah kesusahan rakyat

    1. BILA TARIKH NYA….😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

    1. TU LA PASAL…..MCM NI…PULAK…..TSMY….DA UMUMKAN….MASA BAJET…..BG JE CEPAT BANTUAN RAKYAT……😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  1. Rakyat Malaysia dah pdai berfikir skg
    Tahu nak menilai kan yg mana btl dan yg mana tak btl
    Pm yg baru skg tahu rakyat sedang susah dan mohon bantuan dari kerajaan
    Tapi yg sedih nya pm yg baru ni
    Buat tak kesah pun tentang rakyat yg sedang susah skg
    Setiap kali berucap pm tak pernah umum kan bila bantuan bkc akan di salur kan pd rakyat
    Pm yg baru ni buat diam seribu diam

    1. Dimana2 ada saja 🀣🀣 itu hari masa TSMY dipaksa letak jawatan bukan main ko komen2 hahahahha skrg lain pulak .. socaiii lu org puihhhh
      Dulu bukan main cakap kerajaan TSMY MCM roti canai .. la ni cakap kerajaan baru sunyi sepi .. MCM tu bagi ko lah jadi PM 🀣🀣🀣 .. pergi jahanam lah hidup ko ni susah ada org MCM ko ni 🀣🀣

    2. biasa la dari dulu lg x jd pm janji bila jd diam .x mcm menteri lama datok muhyidin sentiasa fikir pasal susah rakyat,. .dah janji bg la ramai susah sekarang ..fikirla rakyat x bekerja ada ank nak byar sewa .

  2. Sepuluh kali kemas kini cam bodoh dia dia buat Rakyat tertungu2 cam murid darah satu dia org buat Rakyat yg dah tersepit..

  3. lain kali nk hentam kerajaan tunggu bantuan masuk dulu. hahaha xde la semua nk bising. geram betul aku.

  4. apa lagi yang diorang lambat lambatkan biul tak biul rakyat dah cukup tertekan banyak benda yang harus di bayar karajaan baru faham tak

    1. @KITA JAGA KITA
      Xpayah layan lah.. budak hisap gam yg komen tu.. dia kata sbb rakyat, tp hakikat ny sbb parlimen xbg sokongan.. dah dia melalut ke rentetetan lah.. ph lah.. pn lah.. umno lah.. smua keluar.. πŸ˜‚πŸ€£πŸ€£
      Mana cerita sbb rakyat yg suruh dia letak jawatan tu.. hilang dah.. p ke cerita lain.. πŸ˜‚πŸ˜‚

  5. Banyk kecewaan, seperti menunggu harapan yang tidak tahu bila ada, apa2 pun rakyat Malaysia banyk bersabar lahh

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *