Ramai Tersentuh Mendengar Kata Kata Hikmah & Doa Ebit Lew Buat Zizan | Wak Doyok Sah Dipanggil P0lis

Video Viral
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

66 thoughts on “Ramai Tersentuh Mendengar Kata Kata Hikmah & Doa Ebit Lew Buat Zizan | Wak Doyok Sah Dipanggil P0lis

    1. Aaminn mudah2an ramai terdetik di hati nak jadi mcm ustaz….dh lama kebaikan tengelam,ini masanya kebaikan nak timbul balik๐Ÿ™‚

  1. Klu kita nak hidup dgn tenang dn aman sebelum tidur kita coba maaf kan org dn selalu berpikir positif serta selalu istikomah, Inssaallah hati kita akan jauh dr sifat dedam….Inssaallah kita semua boleh jd lebih baik amin2

    1. niezam saputra yaa betul . Semoga kita di golongkan dalam golongan dalam orang orang yang beriman . Amin . Jom support channel saya .

  2. Semoga yang melihat video ni tersentuh dan terlintas untuk memaafkan sesiapa yg pernah ia simpan tak kita amarah dendam dan kebencian… Kita SAUDARA SEIMAN ๐Ÿ™๐Ÿปโค

    1. Langkasuka TV Semoga kita di golongkan dalam golongan dalam orang orang yang beriman . Amin . Jom support channel saya .

  3. Pintu syurga banyak. Antaranya dgn jln kesabaran. Ni yg aku pernah dgr. Semoga Allah masukkam aku dan semua umat Muslimin Muslimat golongan org2 yg sabar.

    1. Putih Melati amin . Semoga kita di golongkan dalam golongan dalam orang orang yang beriman . Amin . Jom support channel saya .

    2. Solat, org yg tidak dihisab amalan(pintu paling kanan), jihad, pemaaf, taubat, redha, puasa, zikir.

    1. Alfonso De Al KuihMuih Semoga kita di golongkan dalam golongan dalam orang orang yang beriman . Amin . Jom support channel saya .

  4. Ni baru la artis..dekat dgn para ulamak..dulu dgan ustaz azhar idrus,skarang dgn ebit lew..smga zizan n ustaz murah rezeki n ksihatan y pnjang..x sia2 minat zizan n sokong jozan dari dulu..

  5. Assalamualikum..selamat bersahur…Salam Jumaat Penghulu segala hari..ya Allah dgn rahmat mu berikan kami kekuatan dan berikan kemudahan setiap kesulitan..semuga Allah permudahan segala urusan kita hari ini…semuga hari ini lebih indah dari semalam..lnshaallah Aminn,…..

    1. zul kifli Semoga kita di golongkan dalam golongan dalam orang orang yang beriman . Amin . Jom support channel saya .

  6. Allah hntr insan mulia utk sedar kan kita.. tp ada org salah pandang lg.. Allahu.. barakallahu fikh ustaz

  7. Ya Allah .Amin .Amin.amin.terima kasih ustaz sentiasa mendoakan kami.walau pun tak mengenali kami .
    Terima kasih ya Allah kau pinjam Kan kami seorg insan yg berhati mulia .cucuri lah rahmat keatas Nye .murah Kan rezeki Nye.amin.

  8. Allahu , tersentuh hati ini , bertapa indah nya akhlak ustaz ebit lew , ustaz selalu memaaf kan , semoga kita ikut jejak ustaz ebit lew , dan kita jumpa di syurga Allah swt , insyaAllah , Aaminn๐Ÿ˜ญ

    1. Macam mana org boleh bencikan utz EL? Hatinya bersih…tak benci org langsung๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข๐Ÿ˜ข

  9. Knapa bila aq tgok ni aq rasa nak nangis ja .ya allah ampuni la dosa2 ku dosa2 kpd ibubapa ku ayah amin …

    1. Sbb uel bcakap dgn penuh amalan2 harian @ amalan malamnya yg istikomah diamalkn…bckap dgn penuh kerohaniat akan sentuh hati manusia…

  10. Salah seorang artis yang berjaya dalam hidup dan banyak sampaikan benda2 baik . salute zizan razak dapat buat ustaz ebit liew gembira secara live ๐Ÿ‘ semoga mereka dan kita semua diberkati hidup dan diberi hidayah yang terbaik untuk ke syurga Allah ๐Ÿคฒ Aminnn

  11. Ya Allah , perkataan yg keluar dari Ustadz Ebit Liew penuh dgan keihklasan dan keindahan.. Sumpah , hati ni tenang bila tgk dengar Suara Ustadz Ebit Liew . Berikanlah aku kesempatan agar dapat mencontohi Ustadz Ebit Liew sperti mana ia bersedekah dan berdakwah sebagai seorang hamba yg cinta kepadaMu Ya Allah ! Doakanlah yg baik2 kepada aku yaaa semua . Supaya dpat mncontohi Ustadz Ebit Liew.

    1. Betul , kateยฒ yg dilontarkan UEL adalah dari hati nya luhur, bersih,suci dan ikhlas yg mane org lain yg mendengar akan tersentuh, menangis dan terjentik hati menerima hidayah.

    2. @Mohammad Hafizul btul tu bro, stiap kali tgk video Ustadz Ebit Liew mesti trbayang klau kita lah yg berada di tmpat dia , mesti rasa indah .. bila kita dpt bantu org ataupun sedekah perasaan tu lain dari yg lain. Rasa bahagia dgan tenang tu lain wlupun sedekah cuma rm5 .

    3. Beliau melafazkan setiap ayat/kata2 dngn bgtu lembut..IKHLAS..ALLAHUAKHBAR..SEMOGA KITA BESAMA2 DIBAWAH RAHMAT ALLAH S.W.T..

  12. Selain hadis, dalam Quran pun ada berkaitan dengan sedekah secara sembunyi atau terang-terangan.

    ุฃุนูˆุฐ ุจุงู„ู„ู‡ ู…ู† ุงู„ุดูŠุทุงู† ุงู„ุฑุฌูŠู…

    (Baqarah : 271)

    Maksudnya:ย “Kalau kamu zahirkan sedekah-sedekah itu (secara terang), maka yang demikian adalah baik (kerana menjadi contoh yang baik). Dan kalau pula kamu sembunyikan sedekah-sedekah itu serta kamu berikan kepada orang-orang fakir miskin, maka itu adalah baik bagi kamu dan Allah akan menghapuskan dari kamu sebahagian dari kesalahan-kesalahan kamu. Dan (ingatlah), Allah Maha mengetahui secara mendalam akan apa yang kamu lakukan.”

  13. “” SEBAIK” SAYA LEBIH BAIK ORANG LAIN.
    “” SEBURUK” ORANG LAIN LEBIH BURUK SAYA.
    “” SEGEMUK” IKAN PASTI ADA TULANGNYA.
    “” SEKURUS” IKAN PASTI ADA DAGINGNYA.
    ๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’– USTAZ EBIT LEW. ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

    1. Kata hikmah penuh bermakna,,
      Asal tanah balik jua ke tanah
      Np harus bersifat langit,,,
      Alhamdulillah syukur pd Allah
      Ada insan seperti UEL๐Ÿ’•๐Ÿ‘

  14. โ€œLagi besar kesusahan yg datang, lagi besar rahmat Allah nak datangโ€ selalu ingat pesanan ni. Semoga kita sentiasa bersyukur dgn segala dugaan yg hadir

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *