69 thoughts on “Patutlah Berlubang Jalan, TENGOK Satu ‘Family’ Bersarang Dalam Ni…

    1. Bukan Dia tulis ‘bersarang’ ke… Dan ada gambar orang pegang ular… takkan tak nmpak…gambar depan depan tu

  1. Yang kelakarnya dia org ingat ular ke yg gali tar jalan keras tu buat lubang tu. Jalan tu sbnrnya mendap dan berlubang dan tidak diambil tindakan untuk tutup sehinggalah ular ni bersarang dalam lubang tu, lepas salahkan ular kata ular yang buat lubang tu…AKAL. cucu sy yg kecil pun blh komen, “ular blh ke gali tar jalan yg keras kematu tu buat lubang

  2. Hrp brotherhood yg tlg tampal dan repair jln2 berlubang berhati2 terutama msim2 hujan ni. Kita tak nk apa2 kejadian tidak diingini terjadi.
    Kejadian ini tjadi bila lubang dibiarkan terlalu lama tanpa tampalan dan makhluk asing akan mula bertapak. Nasib baik satu famili, kalu byk famili tak tau laa

  3. Kdg² allah hadir kn sesuatu tuk menunjuk kan sesuatu.. Bila ada kerosakan pada struktur jln cpt² ambil tindakan.. Bila ular sempat jadikan tpt tgl dlm lubang tu maknanya apa..

    1. @hamd hamd bukan….jemaah menteri sibuk buat2 sibuk….. Sibuk duk pikir kuasa,…. Rakyat tak payah pikir….

    2. Maknanya kalau langgar lubang tu dan tak boleh gerak ular tu akan patuk sampai tayar tu pecah dan gigi dia pun tercabut sebab tayar tu terlampau keras :v

  4. tajuknya” sekeluarga ular merosak jalanan aspal di malaysia”
    🤣🤣🤣
    bukan skdr kenderaan berat sang ular sawa batik pun mampu merosakkan jalan raya berturap

  5. ular pun tau duk diam dlm lubang tak keluar2. manusia segelintir tak reti2 asyik nak keluar rumah sesuka hati dan langgar SOP musim2 covid ni.. Gi melancong ke sana ke sini..haishh

    1. Xpayah tgk pendemik.. manusia yg ada akal pon sebuk buat tiktok xtentu arah.. lg² dgn baju x cukup kain pastu mempersendakan agama sendiri.. akhir zaman.. mana ada manusia takut.. awal puasa di bazaar allah hendak dgn kehendaknya hujan dan ribut.. ke mmg manusia zaman skrg xtakut azab allah turunkan.. kita dah byk allah uji dgn azab kecil masih ramai yg buat xtahu je.. sebuk dgn smartphone tanpa smartphobe hidup x sempurna… 🥱🥱🥱

    2. tiberrr… nak bt persamaan tu agak2 ler. binatang tu kalau tkdk anak, takdanya dia duk situ je. lg pun ular tak suka tunjuk diri dia. nak kata binatang tak suka keluar, buta ke kucing jalan merata. alahai bodo2 je statement. bukan triggered ke apa tp nak bt perbezaan tu agak2 la bang😂

  6. Gila JPAM. Yang masuk dlm lubang tu.. cannot brain.. kalau bagi aku 3ribu cash pn mmg aku tak masuk dlm tu.. superb JPAM.. salute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *