PANAS! BKC MASIH AKAN DIBAYAR PADA BULAN OGOS 2021?

Buat Duit Online
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

28 thoughts on “PANAS! BKC MASIH AKAN DIBAYAR PADA BULAN OGOS 2021?

    1. Jgn arap dik hancur😩😩😪 luluh da nk msuk blan 9.org2 smua pun bole ckap sbab dh org de duit 🤑 ari2 mkn sdap. 👍💩😈yg kite ni jnji tpi ksong , mcm pungok rindu kan bulan 🌙bgi kak klu dh hancur ati2 kite, Allah hancur kan ati blik. Org2 kebesaran kenyang, senang, mkn pun sdap 👍n 1 more thing dh org byk politic, sbab tu la msuk dewan parlimen debat mcm nk tumbuk. Stupid like Buffalo🐃 👹👺💩💩

    1. i think jika bayar esok pun tak sempat untuk bank bayar kesemua yang layak , Selasa 31th public holiday pulak.

    2. @Weng Honn berapa bayaran untuk yg telah berkawin…punya 1anak…agak2 nya berapa berapa setiap 1kluarga

  1. Tolonglah kami semua ni yang dalam kesusahan ya allah nak beli lauk pun seksa..tolong la kami,hari hari saya berdoa moga ada bantuan masuk kami susah miskin bukannya kaya..klu kaya kami tak minta allahuakhbar

  2. Syirik terlalu berharap kepada makhluk ya kita ada kerajaan namun terlalu berharap sehingga kita lupa akan berdoa kepada Allah SWT

    1. Assalamualaikum tuan ..npe nk babit kn ngn syrik…yea kita mmg berdoa…tuan je ke Islam..yg org lain semua syirik…ke rasa Sye…HR2 tuan g bank chek ke…x masuk lg tu yg tuan Kuar kn hukum tu

  3. Itu hari muhidin sangup buang duit 30juta gara2 utk beri si katak lompat,tapi x sangup bagi rakyat yg susah skrg…..
    Skrg duit suda hangus, suda jatuh masuk poket,bagus itu 30juta bagi rakyat yg susah skrg….kjaan terdahulu sama skrg 2×5 mcm sampah juga…
    X lama negara Malaysia bankrupt juga tu….tunggu Dan lihat

  4. Nak saya berhujah tak?Pernah tak tindakkan mereka buat sesuatu perkara yg menyenangkan hati rakyat dengan amanah mereka kerjakan tu.Mungkin mereka tak rasa dimana kita rasa saat duit takde dengan keje susah,kerana keadaan sekarang mereka cukup bulan duit masuk tanpa fikir bagaimana kita. Dan amanah mereka kerjakan tu amanah nabi mencorak masyarakat,bukan pergunakan rakyat dari amanah perdana menteri memberi mereka menjalankan tugas. Nanti takut orang terasa je kalau sy bahas sebab pasti terasa dalam keadaan begini mereka tak pentingkan dan mendahulukan masyarakat yang mereka menyekat banyak pendapatan dan buat orang hilang kerja dengan tindakkan sebelum ini. Dan saat mereka memimpin itu satu kerja, mereka patut mencorak kita menjalani kehidupan seperti pekerjaan. Dan dengan amanah mereka sekarang tu sedang bekerja, duit akan masuk setiap bulan takpela. Tapi tanggungjawab mereka bukan untuk main2 dah atau melambatkan apa yang patut diorang kerjakan, kerana kalau mereka sedang bekerja menilai orang yang tidak bekerja sekarang atau tidak menghiraukan atau ambik ini jadi satu perkara yang penting dari aspek menjaga masyarakat kerana kerja mereka. Jangan kejar jawatan la kalau tidak tahu menguruskan perkara yg lebih diutamakan.

  5. Nasib rakyat perlukan bantuan duit dari tanggungjawab mereka menjalankan tugas atau kerja. Kalau susah sangat, bagi kerja pun takpe lagi senang. Pemimpin kan patut mencorak kehidpan bukan sebahagian sahaja,tetapi seluruh warganegara malaysia kan..kalau ia menilai yg belum bekerja,yg belum jalankan amanah pekerjaan dengan pandangan atas kefahaman mereka sahaja bermaksud tidak mereka mengetahui lagi perkara sebenar yg mereka kerjakan dwngan menjaga kami atas bimbingan yang negara pegang. Rezeki allah beri luas di hamparan malaysia ni,kenapa tak menggunakan nya untuk membiak dan bertambah untuk menjalankan tugas yang tidak rugi pun,dengan sebahagian dari tanggungjawab memelihara rakyat dari ada rakyat yg mengeluh kebuluran.

  6. Wahai rakyat yg susah mcm aku…xpayahla berharap pd org yg tengah kenyang…mereka bru lepas makn…mereka makan org gaji masak..bukan mcm kita…ikan selayang selar kuning burok pun terpaksa berhutang pi kedai runcit teragak² nk beli..takut xcukup dgn duit yg ada…ko bayangl wahai menteri…ko tangguhkan lepas sari sari..rakyat ada maruah..diorang malu nk meminta²..klu korang xbg janji xbg harapan rakyat xla berharap²..utuber pulak x abis² berita baik berita baik..dh sebulan ang ayat tu..

  7. Sungguh2 diharapkan pembayaran BKC esok..kerana Lisa adalh Hari kemerdekaan negara Kita..terimakasih p.m

  8. Xtau la apa mslh sbnrnya yg krjaan xbgtau. Ntah,duit dana tu buat main forex apa. Tu la,lain kli bg dlu duit tu,jgn buat pusing modai kot lain. Klu xckop modai,awai2 dlu jgn lah dok habaq kata nk bg bntuan. Ntah la,kata segala pakar ada dlm jbtan PM tu,pakar ekonomi bagai. Xnmpk yg mnonjol pn dlm byk2 pakar yg dok kt msia la ni. Tansri hisyam KKM tu ja yg nmpk mnonjol buat keja. Xpa la,kmi rkyt susah ni pkiaq cara lain la nk cri duit. Tp xsmpai thp nk rompak bank atau nk scam menteri lahh.. kmi xmkn pn depa xdak heran. Xpalah,kmi xmau lah bkc tu,main la forex tu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *