Lihat Reaksi Neelofa Bila PU Riz Cakap Kelantan, Mengusiknya Ketika Live, Nampak Bahagianya Tu

Video Viral
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

33 thoughts on “Lihat Reaksi Neelofa Bila PU Riz Cakap Kelantan, Mengusiknya Ketika Live, Nampak Bahagianya Tu

  1. hari ne hri yg mulia sye kehilangan seorang pcik.yg d sygi..insyallah slpas jumaat akan d tanam.doakan amal ibadah pcik sye d trima d sisi allah

    1. ya lah tak manis kan ditanam seperti haiwan pula .manusia yg bersopan santun beradab mggunakan dikebumikan bagi arwah tanda menghormati jenazah.ditanam ini sesuai utk binatang yg mati 😊😊

    2. trma ksh mendoakan pcik sya..nak ckp d kebumikan..tp x reti ckp.maklumlah biasa orng sbah.pelik skit bhasa😁

  2. Hebat insan bergelar Neelofa niii saat die dah bertudung siapa sangka byk syarikat2 besar ambil dia jadi duta kini tanpa berfikir 2/3 kali tanpa menoleh terus menutup aurat (berniqab)sesungguhnya….hebat Neelofa seorg yang xpernah gentar demi menjadi wanita solehah yang sempurna…..

  3. Terbaik idol’sπŸŒŽπŸ’•βœˆπŸŒ»πŸ’ΌπŸŒ·β›΅ Bznes HijabQ NLofa kesayangan OILNGAS Bznes LOVE Musical film global success Amin7x

  4. Nur Nelofa dah bertemu kebahgiaan yg dia cari. Berjaya dalam keduniaan hanya kebahagiaan sementara. Semoga Nur Neelofa tetap tabah & sentiasa dalam lindongan ALLAH. Amin….Amin….Amin….

  5. Kalau benar Neelofa akan berkahwin dengan PU Riz, alhamdulillah, saya sarankan tinggalkan sahaja dunia selebtlriti, banyak sangat fitnah yang melanda. Kasihan dia, buat baik di kutuk, buat jahat lagilah. Beliau dah kaya dah ada bisnes sendiri, apalagi dicari.

    1. @Latihan Promosi02 itulah mira klau bertudung singkat & berbaju ketat pun puji kata cantik, menyanyi hindustan sambil menari pun puji sweet, klau lofa semua tak kena, ada sja sengaja cari salah di mna2

  6. perempuan pakai niqab…tutup aurat…semua nak bersuara..mcm hebat sgt..tp klw perempuan tunjuk tetek besar..pakai skirt…rambut blonde..tergedik sini sane…waaa…puji melangit netizen….lawo la…cantik la…body goals la. citt.
    1. hendaklah kamu berkata baik atau diam
    2. jgn sibuk urusan org laen..baiki la diri sendiri tu…
    3. sekurang nye…neelofa ni…buat majlis tmn syurga…dengar ceramah…korang??? kah kah kah

  7. Ada orang jogging harihari lepas subuh iaitu ayah kawan saya . Memang kagum dengan gaya pakcik tu , sentiasa nampak kuat. Saya pun tak mampu nak jogging hari hari pagi pagi gelap pulak tu .

  8. Muka ustaz riz nampak sangat suci . Semoga sentiasa dilindungi oleh ALLAH S.W.T harap harap tiada berita buruk yang dapat menimpa dia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *