32 thoughts on “Lihat Inilah Video Terakhir Abam Bocey 3 Hari Sebelum Pergi Buat Selamanya

  1. 2hari ni aku dan anak² asik tgok abam.. air mata aku kluar je.. alfatihah abam.. klu boleh digantikan.. kami lbih rela khilangan sarjat… dari abam😭

    1. @Allai Takahashi tak baik cakap macam tu tapi arwah abam biar allah ambik nyawa nya,hatinya sungguh mulia…..suka sedekah dan tolong menolong orang terutama sekali family dia,family dia kena first …,kematian ketentuan allah kita tak tahu siapa yang pergi dulu

    2. @Allai Takahashi orang baik pergi dulu..Allah Lebih sygkan Org baik..tapi xdelaa aq nk maksudkan Yg sajat tu jahat..

  2. Ank bini aku nangis.. sbb diorg fans bocey dan minat abam . Aku yg dok sebelah anak aku pon sebak.. dia tnya mama dia. Knpa abam .. mama dia jawab. Abam org baik baik.. Allah amek dulu. Mulianya dia korang tgok smpai jem . Kalah kenduri kawin. Solat jenazah beliau

  3. Semoga Allah Swt gantikan SyurgaNya sebagai tempat tinggal tetap Almarhum Tn Syed Umar Mokhtar Abam Bocey. AL-FATIHAH.

  4. Ada hikmah juga pemergian Abam nih…dan kita boleh ambil pengajaran

    1) Hubungan kita dgn ibubapa & adik beradik
    2) Isu kesihatan, mana2 yg nampak ibubapa, adik beradik atau kawan2 sakit, eloklah kita bawa diorng pergi check ke klinik/ hospital

    apapun, Semoga Allah kurniakan syurga buat Abam (Syed Umar)

    1. Aslmkmsemua artis malaysia saya harap semua berdoa arwah ini dia sahabat kita semasa senang dan susah dlm seni sebab suatu hari kita akan pergi jua seperti mana anda lihat sahabar anda yg dah pergi malaikat akan amin doa kita walaupun kita kwnal cuma kenal dlm tv saja ada kwbaikkan sebalik ini amin terima

  5. Org yang baik allah akan angkat martabat mereka serperti allayarham syekh moktar.berapa ramai yang datang untuk sembayang jenazah beliau masyaallah.al fatihah buat abam

  6. Aku tak tahulah adik aku yg kecik pun tanya kubur Abam kat mana. Dia tanya tu terus terdiam aku. Padahal dia tak kenal pun. Mungkin dia Suka arwah abam kot

    Ramai org Sayang abam bocik ni rupanya. -Alfatihah

    1. ini lah hikmah kematian tak pilih sihat ke tak sihat kurus ke besar ko sama sahaja bila tiba masa sampao ketika kita akan kembali juga kepada tuhan yg Esa

  7. Kematian yang dicemburui bam..takde dah orang nak hina kau abam..damailah kau disana..Al-Fatihah

  8. rasa mcm mimpi x percy yg abam da xde…suka tgk bocey sbb lawak abam..Allahu…..ms kt melaka mertua ada terserempak dgn abam dkt kdi mkn…mertua senyum..abam monyok je muka dia…mybe dia da nmpk jln nk ke sana…smoga syurga tmpt mu abam..sntiasa merindui lawak mu…muka mu yg comel…suara abam nyanyi pun sdp…complete Allah bgi..tpi Allah lbih syg kan abam…..

  9. Aku tak kenal abam. Tapi aku sayang dia. Kasihan tengok dia. Pernh nmpak dia meniaga kat psar rmdan Melawati. Pergilah insan,anak,suami dn ayah yg baik dn penyayang. Innalillahiwainnailaihirojiuunnn..

  10. Orang yang beriman akan pergi terlebih dahulu,dan orang yang masih bernafas perlulah dekatkan diri dengan Allah,Surga buatmu Abam❤️

  11. Lepas dia meninggal, baru satu satu kebaikan keluar dari orang ramai. Dia buat kebaikan tanpa orang tahu. Tengok Allah balas, kubur jenazah, masjid penuh dgn org ramai. Jalan jem. Orang berpusu-pusu ziarah tengok abam. Abam bukan org jawatan tinggi, ahli politik, jkkk dia insan biasa. Terima kasih abam, abam berjaya membuka mata sy utk menjadi insan yang baik pada diri, keluarga dan masyarakat.

  12. Igt lagi aku bangun tido buka² fon tgk Youtube jap, tut tut ternampak “Abam Bocey meninggal dunia” ya Allah dalam hati dh dub dab, ketaq lutut, betul ke ni apa aku tgk takkan la abam bocey yg aku minat yg aku tgk kt tv yg aku ternanti tiap minggu tunggu lawaknya kt MLM yg sentiasa menghiburkan hati yg aku kenal sejak 2012 time raja lawak dah takda 😭😭😭 ya Allah nangis weyh, aku bgtau mak aku pon dah sebak nk mengalir air mata. Mak aku pon peminat setia Bocey. Kumpulan yg sentiasa dia tunggu dpn tv sbb nk tgk persembahan dorg. Aku tau mak aku sedih 🙁 🙁 Apapun terima kasih Abam kerana telah menghiburkan kami selama ni. Semoga arwah ditempatkn di kalangan org² beriman. Amin. Alfatihah

  13. TERIMA KASIH Abang bocey yang telah mengetawakan kami semua semiga abang duduk kat orang yang banyak beriman terima kasih.selamat tinggal buat selamanya.

  14. Nampak muka penat nya tu.. Ya Allah ya tuhanku, lindungilah abam dari seksa kubur & seksa neraka, lapangkan kubur nya, cucuri rahmat ke atas rohnya, tempat kan dia di kalangan org beriman Dan beramal soleh.. Amin

  15. Dh 3 hari aku rasa murung,dlu arwah pak yus..bila aku tgk vid arwah abam je,aku rasa sebak.mcm xsanggup nk tgk. Ya allah abam,mulia nye engkau membuatkn ramai yg terusik hati dgn kebaikan,kemulian engkau abam..allah lbh syg kn beliau..rasa mcm xpercya…terlalu byk kebetulan dgn lagu sikasih,dgn semua kebaikan dia..abam,tenang la engkau disana,terima ksh selama ini slalu wt aku gelak dgn telatah mu di MLM 🙁

  16. aduhhh🥺😭 sedihh tengok video ni,abam kau lah penghibur hati aku dari kecik lgi 🙏😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺 YA ALLAH semoga roh beliau bersama2 orang yang beriman dan para solihin🤲😔aminnn

Comments are closed.