31 thoughts on ““Kenapa Ayah Tak Bangun Subuh..” VIRAL Gelagat Ayah Borak Dengan Anak.

  1. this argument will never ending,his daughter still asking and asking.the facts of WOMEN
    so hilarious.

  2. Yg rarenya.. adik ni.. pandai berborak n cuba nak nyakat papa dia.. terbaek dik.. semoga sihat selalu dan sentiasa dlm lindungan ALLAH SWT.. AMIN

  3. Anak² adalah harta pinjaman Allah yg paling indah..syukur alhamdulillah mereka lh yg senantiasa menceriakan hari² kita..semoga mnjadi anak² soleh n solehah,aamiinnn

  4. Nasib si baby xtnya ayah nya “ayah xmalu ka pkai gelang warna pink? Knapa xpkai warna hitam je?”,.. 🤭
    Suara mcm rahim raja lawak

  5. Nasib baik belum suap nasi dalam mulut kalau dah ade nasi mahu tersembur keluar sikit agaknye… Huhuhu…doakan keluarga ini dibetkati dan dilindungi allah swt. Aminyarobbalalamin…

  6. Dieorang macam adik beradik lah, gelagat sangat. Bila video ni tersebar kat, luar cool sangat👍😂

Comments are closed.