BERITA BAIK! BSN MULA BAYAR DUIT BPR FASA 2 SECARA BERPERINGKAT

Buat Duit Online
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

27 thoughts on “BERITA BAIK! BSN MULA BAYAR DUIT BPR FASA 2 SECARA BERPERINGKAT

    1. @Nur Diana saya cheack smlm tapi xde pagi tadi cheack ada masuk rm200 saya ketegori bujang mg baki ada 200 lg sebelum dh dpt 150 fasa pertama.

  1. Hai,nak tanya bpr saya lulus.Duit tak masuk lagi.Status kredit ada DALAM PROSES PENGKREDITAN.Nama dan no ic saya punya tapi no akaun bank bukan saya punya dan bukan juga milik pasangan saya.Sebelum ini duit masuk terus ke akaun isteri saya tapi sekarang atas nama saya.No akaun bank yg papar itu taktau siapa punya.Macam mana ya?Duit BPR saya itu masuk akaun orang lain kah?

  2. Pasangan yg terima GKP X LAYAK TERIMA FASA KE 2..
    Fasa 1 dapat tetiba je x dpt pulak fasa 2 ni!! Kata x nk susah kn rakyat tp sekarang ni x menyusahkan ke? Org nk raya ..em😡

  3. Tumpang tanya ,, saya bujang ,fasa1 saya tak dapat,fasa 2 saya lulus,so jadi brpe saya dapat ek

    1. Salam tumpang tanya,,saya fasa1 tak dapat,fasa 2 saya lulus,,saya check pgi ni msk 200,,kata yang tak dapat fasa 1 ,akan dapat fasa 2 350

  4. Cakap berulang2 pun tak guna duit tak masuk jugak esuk dah raya duit habuk pun tak masuk tak payah cakap le buat marah org ramai je

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *