💰RM500 BANTUAN DUIT AIDILFITRI DRPD KERAJAAN MALAYSIA KEPADA PENJAWAT AWAM , PESARA, DUIT RAYA!!💰

Buat Duit Online
Spread the love

Klik Disini Rahsia Buat Duit RM200K Santai Dari Rumah!

Klik Disini Rahsia Jutawan Automatik Ledak RM3000 Sehari!

36 thoughts on “💰RM500 BANTUAN DUIT AIDILFITRI DRPD KERAJAAN MALAYSIA KEPADA PENJAWAT AWAM , PESARA, DUIT RAYA!!💰

    1. Hi Weng Hon,saya Franklin.1st time tengok video u explain pasal sistem i lestari kwsp yang menyusahkan rakyat yang nak keluarkan rm500 dari akaun2.saya dengar cara u bercakap dlm video saya yakin u ni orang yang baik hati dan sopan santun.

    2. Ni fon saya,0162316310.Franklin,boleh ka saya jadi u punya student,cara2 bikin duit dgn youtube.

    1. bunos swasta lg besar dari bonus kerajaan..jgn pertikaikn rezeki penjawat awam law rezeki ko sndri xreti bersyukur..

    2. Bagaimana Warga FELCRA.. Y. B Azmin Ali… Skrg masuk PN… Akhir nya warga FELCRA… gigi jari… Zaman Datuk sri Najib… Felcra diutama.. 👍Terbaik Bossku.. Setiap tahun dpt hasil.. buat warga felcra..

    3. @cicak putih knpa suruh dia bunuh diri? Kau tuhan ka? Senang ckp mau dpt krja krjaan tu mcm senang, ramai pljr cemerlang pun blm tntu dpt krja kerajaan..ceh berlagak

    4. @cicak putih .. kepala butuh la.. ko ingat siapa yg byar gaji penjawat awam..? Kami rakyat la yg bayar.. pthuiii.. kerja makan gaji buta, makan rasuah lagi nk sembang pasal sekolah.. jgn ko ingat gaji penjawat awam tu berkat.. x yh cita pasal rezeki la.. org makan rasuah tu pun rezeki bodoh.. yg penting berkat dan halal.. patut anak2 penjawat awam ni ramai yg hancur akhlak dan kehidupannya.. pasal hasil x berkat kena sumpah rakyat yg bayar cukai tapi dianak tiri kan.. anjinggg…

    1. BUJANG MCM KITE TAK BERMAKNE BG KERAJAAN!TAK PERNAH INGAT BG ORG BUJANG.KITE PAKAI BULU JE .TAKYAH BELI BRG!.DUIT 500 TU BG KAT MEREKA TELAN!

  1. tak kisah laa…spa dpt bonus…yg aku tau…lusa kerja dah…jdi hrap2 rkan skrja ikut sop….itu jaa…

  2. Xpe pilih kasih ye hnya bg kepada penjawat awam dan pesara kerajaan sahaja.. takpa nnti time undi sruh jelaa Dorang yg undi. Jgn sruh kami undi pulak ye😉hati semua org kena jaga juga. Jgn yg nie bg yg itu tidak bg pulak. Alang alang baik jgn bg semua terus kan senang..

    1. Nti wkt undi korg suruh org2 kerajaan ja undi…org krjn mmg jns pilih yg kt kelentik kerjaan ja…punya pasai krjn..aku arap sgt kerjaan skg ni pelingkup…biar umno yg berkuasa lg bgos..puashati kalo umno..dpt brim smua puashati xda pilih bulu cipap..sma rata ja umno kasi..krjn skg ja ni smua nk belot harta krjn nk bg sedara mara mereka….aku doakn krjn skg kalah abis bila undi akan dtg nti…idop umno..idop najib

    2. @Haji Ayob ..betul aji.. aku bpn pun tak layak katanya sbb ada ssm.. padahal niaga air buka payung jer.. kena bayar majlis lagi.. bayar ssm lagi..memang pukimak babi sial.. asik2 penjawat awam..padahal kerja mkn gaji buta..makan rasuah.. pukimakkkk

  3. Alhamdulillah bersyukur kpd Allah dan berterima kaseh kpd kjaan pn dan kebinet2nya .. kerana sgt perihatin kpd rakyat . Tak le macam kjaan ph yg terdahulu asyik nak menipu rakyat sahaja kencing lebat ..

  4. Batuan bpn pun mereka dapat baru2 ini kali dapat lg mana yg x ada pencen x raya lah fitrah pun bayar lg x tahu lah pkp di lanjutkan

  5. Untung la depa… Gaji jln.. Duit raya dpat… Kita nie keje xdpt… Hrp mne ad je pkai… 👍👍👍

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *